NAŠA ISTORIJA

Čini mobilnost dostupnom za mnoge

Od svog osnivanja, Dacia je sebi postavila zadatak da savremena, pristupačna i pouzdana vozila stavi na raspolaganje najvećem broju ljudi. Brend se tokom godina razvijao, prilagođavajući se potrebama svojih kupaca, istovremeno ostajući veran svojim korenima. Time je razbio stereotipe i u nekoliko navrata uzdrmao automobilsko tržište. Svaki od njegovih vodećih modela je poput revolucije za sebe.
DACIA, PONOVO ROĐEN BREND
 Dacia je nastala u Rumuniji 1966. godine, sa jasnim ciljem: da obezbedi stanovnicima Rumunije savremena, pouzdana i pristupačna vozila. Nazvana je Dacia prema imenu koje su Rimljani dali oblasti danas poznatoj kao Rumunija. Renault preuzima vlasništvo nad brendom Dacia 1999. godine, obeležavajući strateški pomak. Dacia je tako postala brend Groupe Renault, otvarajući novu eru u pogledu kvaliteta.
LOGAN JE PLASIRAN NA TRŽIŠTE 2004. GODINE
Prvobitno dizajniran za tržišta u razvoju po neprevaziđenoj ceni od 5.000 evra, Logan je moderno i robustno porodično vozilo koje je predstavljalo renesansu za brend. Logan je napravio revoluciju u automobilskom tržištu i postigao neverovatan komercijalni uspeh, uključujući i Zapadnu Evropu, gde je Logan izbačen na tržište 2005. godine.
SANDERO JE IZBAČEN NA TRŽIŠTE 2008. GODINE
Sandero je bilo drugo po značaju vozilo brenda Dacia plasirano na tržište. To je ujedno i najprodavaniji model ovog brenda. Njegove kompaktne dimenzije, praktičan dizajn, svestranost i pristupačna cena samo su neke od vrlina koje čine Sandero najprodavanijim automobilom u Evropi.
DUSTER JE PLASIRAN NA TRŽIŠTE 2010. GODINE
Sa modelom Duster, Dacia je ponovo razbila stereotipe automobilske industrije. Osim što je cenovno najpristupačniјe terensko vozilo, Duster poseduje atraktivnost i stvarne mogućnosti za vožnju na terenu. Još jednom, brend je doživeo veliki komercijalni uspeh.
SPRING JE PLASIRAN NA TRŽIŠTE 2021. GODINE
Priča se nastavlja. Godine 2021. Dacia je učinila električna vozila dostupnim svima lansiranjem svog modela Spring: kompaktnog, potpuno električnog automobila koji, sa robusnim linijama i povišenim osloncem od tla, spaja okretnost gradskog automobila sa čvrstinom SUV-a. Nova revolucija je u toku.
JOGGER JE PLASIRAN NA TRŽIŠTE 2022.GODINE
Sa svojim avanturističkim duhom, Jogger savršeno oslikava Dacia identitet i vrednosti. Na raskrsnici nekoliko segmenata, ovaj svestrani porodični automobil prima do 7 putnika, spajajući najbolje iz svake kategorije. Ima dužinu karavana, prostranost i prilagodljivost vozila za slobodno vreme i avanturistički karakter SUV-a.
BIGSTER JE PLASIRAN NA TRŽIŠTE 2025. GODINE
Godine 2025. Dacia će osvojiti C segment sa modelom Bigster, prostranim hibridnim SUV vozilom sa 5 sedišta koji prikazuje vrednosti brenda: istovremeno jednostavan i kul, ekološki pametan, izdržljiv i spreman za avanture. Neophodan za svakodnevni život ili porodična putovanja, Bigster donosi brojne funkcionalnosti za udobnost i nudi jedan od najboljih prostora u unutrašnjosti u svom segmentu, kao i najveći prtljažnik.
USPEH SE NASTAVLJA
Danas, brend Dacia posluje u 44 zemlje Evrope i mediteranske regije, opslužujući više od 7 miliona kupaca.
Priča se nastavlja, sa novom revolucijom: Spring, mali automobil koji električnu vožnju čini pristupačnom za sve.
2022: THE NEW BRAND IDENTITY
Renewing our promise to deliver simplicity, durability and accessibility - a new logo, new colours, and a completely updated, modern line-up to be proud of.

ŽELITE DA SAZNATE VIŠE O VOZILU DACIA?

Dacia - Vrednosti
Dacia filozofija
Dacia u Francuskoj
Dacia u Srbiji
Dacia - Događaji
Dacia novosti