Naš istorija

Čini mobilnost dostupnom za mnoge

 
Od svog osnivanja, Dacia je sebi postavila zadatak da savremena, pristupačna i pouzdana vozila stavi na raspolaganje najvećem broju ljudi. Brend se tokom godina razvijao, prilagođavajući se potrebama svojih kupaca, istovremeno ostajući veran svojim korenima. Time je razbio stereotipe i u nekoliko navrata uzdrmao automobilsko tržište. Svaki od njegovih vodećih modela je poput revolucije za sebe.

  • Brend Dacia

Dacia, ponovo rođen brend

Dacia je nastala u Rumuniji 1966. godine, sa jasnim ciljem: da obezbedi stanovnicima Rumunije savremena, pouzdana i pristupačna vozila. Nazvana je Dacia prema imenu koje su Rimljani dali oblasti danas poznatoj kao Rumunija.

Renault preuzima vlasništvo nad brendom Dacia 1999. godine, obeležavajući strateški pomak. Dacia je tako postala brend Groupe Renault, otvarajući novu eru u pogledu kvaliteta.

  • Logan 2004

Logan je plasiran na tržište 2004. godine

Prvobitno dizajniran za tržišta u razvoju po neprevaziđenoj ceni od 5.000 evra, Logan je moderno i robustno porodično vozilo koje je predstavljalo renesansu za brend. Logan je napravio revoluciju u automobilskom tržištu i postigao neverovatan komercijalni uspeh, uključujući i Zapadnu Evropu, gde je Logan izbačen na tržište 2005. godine.

  • Sandero 2008

Sandero je izbačen na tržište 2008. godine

Sandero je bilo drugo po značaju vozilo brenda Dacia plasirano na tržište. To je ujedno i najprodavaniji model ovog brenda. Njegove kompaktne dimenzije, praktičan dizajn, svestranost i pristupačna cena samo su neke od vrlina koje čine Sandero najprodavanijim automobilom u Evropi.

  • Duster 2010

Duster je plasiran na tržište 2010. godine

Sa modelom Duster, Dacia je ponovo razbila stereotipe automobilske industrije. Osim što je cenovno najpristupačniјe terensko vozilo, Duster poseduje atraktivnost i stvarne mogućnosti za vožnju na terenu. Još jednom, brend je doživeo veliki komercijalni uspeh.

  • ElektričnaDacia - Spring

Uspeh se nastavlja

Danas, brend Dacia posluje u 44 zemlje Evrope i mediteranske regije, opslužujući više od 7 miliona kupaca.

Priča se nastavlja, sa novom revolucijom: Spring, mali automobil koji električnu vožnju čini pristupačnom za sve.

Želite da saznate više o vozilu Dacia?

Dacia - Vrednosti

Dacia filozofija

Saznajte više
Dacia u Francuskoj

Dacia u Srbiji

Saznajte više
Dacia - Događaji

Dacia novosti

Saznajte više

Naša Internet stranica, kao i njeni partneri, koriste kolačiće za merenje publike i performansi veb sajta, te vam prikazuju personalizovano i/ili geolocirano oglašavanje i sadržaj, dok vam ujedno omogućavaju interakciju sa našim sadržajem putem društvenih mreža. U bilo kom trenutku možete da promenite svoje postavke kolačića tako što ćete otići u odeljak “Kolačići” na našoj internet stranici.

saznajte više