Boulogne-Billancourt – 14. januar 2021. Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati efikasnost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i će proširiti ponudu. Predstavljanjem konceptnog vozila Bigster Concept, Dacia širi svoj uticaj na tržište vozila C-segmenta.

  • Priča o Daciji dobila je novo poglavlje nadahnuto snažnim i sveobuhvatnim poslovnim modelom.
  • Pokretanje poslovne jedinice Dacia-Lada će povećati Dacijinu konkurentnost kroz sinergiju inženjerskih i proizvodnih postupaka sa Ladom.
  • Novi model Dacia Bigster Concept oličava evoluciju brenda Dacia, probijajući stakleni plafon C klase.
  • Dacia je i dalje Dacia, pristupačnija nego ikada, ali više nego ikada „cool“.

Dacia predstavlja treću generaciju modela Novi Sandero Stepway i Logan, potpuno novog dizajna (Novi Sandero neće biti dostupan na domaćem tržištu). Ove modernije verzije verno prenose duh svojih prethodnika. Uz uvek nenadmašnu cenu i kompaktne spoljašnje dimenzije, novi modeli nude savremeniju, bogatiju opremu i više svestranosti, zadržavajući pritom svoje osnovne vrednosti, a to su jednostavnost i pouzdanost. Danas se više nego ikada ponuda vozila Dacia savršeno podudara sa očekivanjima kupaca kojih je sve više i čije se mišljenje sve više uzima u obzir. U njihovom svakodnevnom životu kao i u njihovoj potrošnji svaka radnja danas poprima novo značenje i nove vremenske odrednice: „izolovani čin” sada je zamenjen dugoročnim „pristupom”. Posebno mesto u ovom novom sistemu zauzima automobil: radi se o kupovini na duži rok, a odabir vozila je dobro promišljen i simboličan. Zašto uvek ciljati na nešto više, kada naši kupci žele samo nešto bolje i po pravednoj ceni?! 

"Dacia ostaje verna sebi, stoga nudi pouzdana i autentična vozila koja pametnim kupcima garantuju najbolji odnos cene i kvaliteta. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada u potpunosti ćemo iskoristiti prednosti modularne platforme CMF-B i povećati efikasnost, konkurentnost, kvalitet i privlačnost naših proizvoda. Imaćemo sve što nam je potrebno da markama otvorimo vrata viših segmenata, a u tome će nam posebno pomoći konceptno vozilo Bigster Concept." Denis Le Vot, glavni direktor marki Dacia i Lada, povodom predstavljanja projekta Renaulution

Robustan poslovni model, jedinstven koliko i efikasan

Tokom prethodnih 15 godina, Dacia je neprestano plasirala savremena, jednostavna i privlačna vozila. Oslanjajući se na znanje bez premca, Dacia koristi najbolje dokazana i amortizovana tehnička rešenja Renault Grupe i alijanse Renault Nissan Mitsubishi. Zahvaljujući optimizovanom modelu distribucije vozila, Dacia se dokazala u 44 zemlje sa ukupno 7 miliona prodatih vozila i brojnim bestselerima. Sandero i Duster su već niz godina najprodavanije putničko vozilo i SUV na tržištu za privatne kupce u Evropi.

Dobro osluškujući trenutne potrebe svoje generacije, Dacia je uvek u centru zbivanja. Kako bi ojačala svoju poziciju i plasirala vozila koja ispunjavaju zahteve klijenata, a u skladu su sa industrijom koja se menja, Dacia se oslanja na:

  • jednostavan i odmeren dizajn kako bi se smanjili troškovi razvoja vozila
  • poslovnu jedinicu Dacia-Lada koju podupire globalna automobilska grupacija uz ciljanu tehnološku podršku kako bi se povećao i iskoristio potencijal sinergije unutar poslovne jedinice
  • novu, povoljnu i izuzetno fleksibilnu Alijansinu platformu CMF-B koja omogućuje Daciji i Ladi da smanje broj platformi (sa 4 na 1) i karoserija (sa 18 na 11) u upotrebi
  • vozila zasnovana na platformi koja podržava alternativne izvore energije i hibridne motore, u skladu sa najnovijim propisima i različitim načinima upotrebe
  • ponudu konkurentnih vozila koju će ove godine obogatiti novi i savremeni Sandero, Logan i Dacia Spring, najpristupačniji električni gradski automobil u Evropi, dok je za 2025. godinu najavljeno predstavljanje još tri modela
  • proboj u C-segment vozila konceptnim vozilom Bigster Concept 

Bigster Concept: Dacia je zakoračila u C-segment sa cool terenskim modelom

Veran Dacijinom stilu, Bigster Concept je prostrano i robusno vozilo koje je stvoreno za vožnju na otvorenom, prašnjave puteve i otkrivanje nepoznatog. On je suština SUV vozila od 4,6 metara sa ni manje ni više nego suštinskim performansama. Bigster Concept je Dacijin način da C-segment učini pristupačnim većem broju kupaca. Naime, kupcima će biti dostupan po ceni vozila iz nižeg segmenta. 

"Dacia Bigster Concept predstavlja evoluciju marke. Esencijalan, cool i pustolovan, dokazuje da i pristupačno vozilo može biti sasvim privlačno. Da u Daciji zaista verujemo u to najbolje dokazuje ovaj automobil." Alejandro Mesonero-Romanos, direktor Dacijinog Odeljenja za dizajn.

DNK modela Bigster Concept protkan je snažnim vrednostima marke; upravo onima koji su Daciji pomogli da zadrži dugogodišnju vernost kupaca i sa vremenom oko sebe stvori krug istinskih ljubitelja: jednostavnost, iskrenost i autentičnost. Dimenzije modela Dacia Bigster Concept su istovremeno savremene i bezvremenske. Na prvi pogled daju do znanja da je reč o robusnom vozilu. Njegove jednostavne linije ulivaju poverenje. Nema ničeg obmanjujućeg na njemu. Kupci dobijaju ono što vide. Izdašne spoljašnje dimenzije su obećanje izuzetno prostrane unutrašnjosti. Svetlosni potpis u obliku slova Y sada je širi kako bi se naglasila upečatljivost i odvažan stav SUV-a. Tamnozelena boja naglašava pustolovni duh. Bez suvišne opreme, bez hromiranih umetaka i dodataka u imitaciji aluminijuma, Bigster Concept je originalno vozilo napravljeno na načelima verodostojnosti. Zato su, na primer, spoljašnje zaštitne obloge izrađene isključivo od reciklirane plastike.

Buduća perjanica Dacijine ponude biće dostupna sa pogonom na alternativne izvore energije i hibridnim motorima. Marka na taj način pokazuje da je spremna da se prilagodi novim propisima i očekivanjima svojih kupaca. Kao što dokazuje Bigster Concept, Dacia svojim kupcima pruža jednostavno, istinsko sredstvo za beg u pustolovinu, bez nepotrebnih detalja. Dacia više nego ikada oličava slobodu kretanja i predano radi na ispunjenju temeljnih potreba i želja svojih kupaca.  Kupovina sa dušom. Dacia: uvek esencijalna, i sve više privlačna.