Dacia, marka koja od samog začetka prkosi pravilima, danas nam se predstavlja u novom, odvažnijem, savremenijem i autentičnijem svetlu. Pripremite se za novo poglavlje u istoriji Dacia marke.

Nove ambicije

Objavivši novu strategiju početkom ove godine, Dacia je dala do znanja da okreće novi list u svojoj istoriji. Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima koje tek treba pokoriti... Ali ipak, marka ostaje verna svom duhu. Iako formula uspeha ostaje ista, novi vizuelni identitet dodatno naglašava njene vrednosti: jednostavnost, autentičnost i robusnost, uvek po pristupačnoj ceni. 

Novi vizuelni identet

Novi logotip i novi amblem simbolišu jedinstvenost Dacia marke i njenu odvažnost, koje čine krunu obnovljenog vizuelnog identiteta. Oni su plod napora dizajnerskog tima koji je kroz njih želeo da izrazi suštinu Dacia filozofije kojom se marka vodi od samog početka. 
Logotip, središnji element novog vizuelnog identiteta, ostavlja snažan utisak snage i stabilnosti. Oblik slova „D” i „C” je namerno pojednostavljen, a sama slova su prikazana kao slike u ogledalu koje simbolišu ekonomično razmišljanje i domišljatost marke. Geometrijske linije logotipa stvaraju utisak mehaničkog kretanja niza slova.
Amblem, s druge strane, predstavlja samo srce logotipa jer su u njemu slova „D” i „C” povezana kao lancem; snažno i neraskidivo. Zahvaljujući tome novi amblem je moćan, upečatljiv i lako prepoznatljiv, čak i izdaleka. 
Celokupni grafički dizajn je krajnje pojednostavljen kako bi nas podsetio na Dacia posvećenost stvaranju esencijalnih vozila. Svi elementi dizajna se savršeno upotpunjuju i čine celinu. Baš kao i marka koju predstavljaju, elementi grafičkog dizajna istovremeno su snažni i fleksibilni.

Dacia u zelenom ruhu

Paleta boja, zasnovana na kaki-zelenoj, označava povezanost marke sa prirodom i istovremeno simboliše terene na kojima Dacia modeli, baš kao i njihovi kupci, dolaze na svoje. 


Počevši od juna 2021, novi identitet marke će se postepeno komunicirati različitim kanalima (internet stranica marke, oglašavanje, brošure...), a od 2022. godine će krasiti i Dacia prodajna mesta. Novi logotip i amblem će zasijati na Dacia vozilima od druge polovine 2022.